#1

cristiano ronaldo shirt

in camera talk Mon May 07, 2018 9:36 am
by Cedric Abe • 3 Posts

Ik herinner me cristiano ronaldo shirt dat ik een Westruck was toen ik ze voor het eerst bekeek - hun vaardigheden, hun kracht en hun overduidelijke passie voor het spel. Maar het was na de wedstrijd dat ik werd gewonnen als toegewijde fan. Eerder die dag, Nicole, Mijn jongste dochter vroeg me of ze haar Officiële US Women's National Team Calendar voor handtekeningen moest brengen Mijn antwoord: "Dit is ons nationale team met de beste spelers ter wereld, ik betwijfel echt of je handtekeningen zult krijgen," zei ik. "Met het regenachtige weer wil je je kalender niet verpesten, maar neem je handtekeningboekje mee, voor het geval dat." Toen het spel eindigde, kon ik mijn ogen niet geloven. Elke speler kwam naar de tribunes waar ongeveer 1.900 toeschouwers wachtten angstig.

Alleen waren ze bereid om handtekeningen te ondertekenen, maar ELK VAN DE SPELERS HAD HUN EIGEN PENNEN! Ze spraken met de fans, poseerden voor foto's en vooral, ze leken het erg leuk om het te doen. We waren meteen verslaafd. Sindsdien hebben we heb enorm veel messi shirt geluk gehad om een aantal van hun belangrijkste games te zien: de Olympische gouden medaillewedstrijd in 1996 in Atlanta, de geschiedenis van het wereldkampioenschap dameskampioenschappen in 1999 in Los Angeles en zelfs het recordbrekende moment van Mia Hamm voor carrièredoelen in Orlando in 1999. .

We hebben verschillende ontmoetingen gehad met de spelers, waaronder clinics, handtekeningensessies, neymar shirt en we hebben zelfs enkele trainingsessies in Orlando bijgewoond. Vijf jaar geleden, terwijl Leah als junior reporter werkte voor de St. Petersburg Times, schreef ze vijf functies voor De wekelijkse X-Press-pagina voor kinderen.Toch interviewde Lea bijna elk teamlid en zelfs hoofdcoach Tony DiCicco. Toen ze twaalf was, schreef ze een boek, Soccer Dreams, om haar avontuur te delen, het positieve te promoten Waarden die ze van het team heeft geleerd, en om lezers aan te moedigen om DREAM BIG te worden! Het werd vorig jaar gepubliceerd en is zeer positieve reviews van professionele gebruikers en klanten van Amazon.com.

David Beckham zei dat hij enkele uren per week achter de training doorbracht (en zijn angst nog pogba shirt steeds besteedde) en dat Juninho Pernambucano, een van de beste snipers van het lange-afstandsbereik, urenlang oefende uit verschillende reeksen. Ronaldinho of Cristiano Ronaldo's geweldige dribbelvaardigheden werden allemaal geleerd tijdens de teamtraining, ze zijn ook het resultaat van lange uren met de bal buiten het normale programma. Dus als je ernaar streeft jezelf te verbeteren en een goede voetbalspeler te worden, is het Verplicht dat je oefent met het oefenen van voetbaloefeningen, ofwel individueel, in combinatie met een teamgenoot, of met een groep vrienden of teamgenoten.

Ik heb 3 leuke oefenoefeningen voor elk van deze setups voorbereid, hopelijk vind je ze nuttig in je trainingsplan.1 Voetbaloefeningen voor individuele oefeningen - jongleren Jongleren met de bal heeft misschien geen exact gebruik in een wedstrijd, omdat je Je zult zelden (of nooit) de ruimte, tijd en noodzaak vinden om een bal meer dan twee keer te jongleren tijdens een spel, maar voetbal jongleren beïnvloedt heel wat andere basisvoetbalvaardigheden en het is ook een van de eenvoudigste en leukste oefeningen voor voetbaloefeningen. Om individueel uit te proberen: jongleren met het voetbal heeft invloed op je balcontrole, omdat je door de bal in de lucht te houden, natuurlijk moet begrijpen hoe hard of zacht de bal geraakt moet worden om hem onder controle te houden.

Hier is hoe het werkt (ik neem aan dat je nog 5 teamleden hebt om mee te werken): deel jezelf in 2 groepen van 3, van aangezicht tot aangezicht gekruist op ronaldo shirt een afstand van een paar meter. Groep A begint, met de eerste speler in de rij De bal doorgeven aan de eerste speler in groep B. Na het afleveren van de pass, wordt de eerste speler in groep A naar de achterkant van de lijn verplaatst. De speler in groep B ontvangt de bal en raakt deze één keer terug naar wat nu de bal zou moeten zijn. Tweede speler in groep A en vervolgens naar de achterkant van zijn eigen lijn. Doe dit zo snel mogelijk en zo nauwkeurig mogelijk, zonder dat je meer dan één aanraking nodig hebt.

Scroll up


Visitors
0 Members and 6 Guests are online.

We welcome our newest member: faraheunicefernandez
Board Statistics
The forum has 4195 topics and 4198 posts.



Xobor Einfach ein eigenes Xobor Forum erstellen