#1

adidas superstar

in places to be! Tue Sep 24, 2019 4:10 am
by Verne Dupont • 3 Posts

ÿþIk heb een oplossing, voeg een Boost-tussenzool en voila adidas kids toe! Geïnspireerd door de Adidas SL 72, is de Tubular Runner min of meer verloren in de mix. Dit silhouet werd ook geïntroduceerd in 2014 en is een beetje verlaten? In 2015. Er zijn een paar colorways die hier en daar zijn vrijgegeven, maar het lijkt erop dat de schoen te veel lijkt op de Tubular en de ZX Flux, dus ze kunnen hebben besloten voorlopig op een laag pitje te zetten. Hoewel het slechts een korte periode heeft bestaan, kan de toevoeging van Boost-technologie het een 2e kans geven om zichzelf te bewijzen.

De schoenen zijn verkrijgbaar in groen, oranje en wit en gebruiken eigenlijk hetzelfde materiaal als tennisballen, het is een heel cool ontwerp, maar misschien niet de beste schoenen om te dragen in elk soort slecht weer. Pharrell weet zeker hoe hij de aandacht moet trekken in de sneakerwereld, hoewel hij er vrij nieuw in is. Je zult ook adidas sneakers dames zijn speciale logo op de hiel vinden ter vervanging van de adidas en Stan Smith handtekening. Pharrell en adidas moesten een verklaring afleggen voor hun eerste release, en het "Solid" pakket deed dat zeker. Dit pakket was niets overdreven, maar dat was precies wat werd verwacht omdat Pharrell zo'n andere stijl heeft dat zijn adidas ace trappen niet gek hoeven te zijn.

Het pakket werd geleverd met zwarte, blauwe en rode kleuren. Het tongembleem bleef hetzelfde, terwijl de hiel er anders uitzag. Veel topnaamontwerpers hebben hun eigen persoonlijke touch op de adidas Stan Smith kunnen aanbrengen. Club 75 verliet de Stan Smith min of meer met zijn originele colorway terwijl ze het groen verruilden voor zwart. Het grote verschil is de "Club 75" die langs de bovenkant loopt en het logo dat wordt ingewisseld voor het klassieke Stan Smith-logo, en de binnenzool wordt vervangen door een aangepaste binnenzool door Club 75. Adidas deed het juiste door een van hun geliefde silhouetten naar de adidas adilette Japanse ontwerpers van Mastermind.

Nou, dat is er en met dat boek zou ik waarschijnlijk honderd andere klassieke adidas-sneakers kunnen bedenken die ik graag terug zou zien.? Dus tot die dag gebeurt, hier zijn 10 Classic adidas Kicks That Need A Retro Release (dat weet ik). Voordat iedereen en hun sneaker-oma deze specifieke stijl de 'Wheat' (bedankt, LeBron) gingen noemen, deze op boot geïnspireerde kicks ' grootste trekking was dat ze werden ontworpen om overdag op het veld te worden gedragen en 's nachts in de club. Met deze specifieke stijl en dit nieuwe kleurenschema komen ze weer terug in de gunst.

Adidas kan echt wat lawaai maken en deze in een aantal verschillende colorways laten vallen (* hoest * laat Kanye in een volledig rode versie spelen en kijken hoe het viraal gaat * hoest *). Vergeet echter de logistieke nachtmerrie van proberen een fatsoenlijke club binnen te komen met een opgeschuimde paar trappen (omdat ik niet weet hoe je basketbal speelt, maar er is geen manier om in een ongerepte game te komen) , wat voor soort hygiënisch uitgedaagd mens ben jij dat je dezelfde stinkende schoppen zou dragen die je die middag speelde en dan omdraaide en ze in een mooi etablissement droeg ??

Toen Flyknits voor het eerst in de wereld werden geïntroduceerd, was ik een gelovige. Toen Nike adidas advantage Lunars en Flyknit samenbracht, zei ik ooit dat als ik de rest van mijn leven maar één paar schoppen kon dragen, het de Lunar Flyknits zou zijn. Dus stel je mijn vreugde voor toen ik hoorde dat adidas Primeknit ging brengen naar hun geweldige Boost-technologie. Als ze maar evenveel zouden kosten als een paar Lunar Flyknits in de uitverkoop. Natuurlijk, het is een beetje raar dat adidas voetbalschoenen zou maken voor moederdag wanneer het voetbalseizoen nog niet over een paar maanden begint, maar moeder ain wacht niet precies op jou, vooral op haar dag, dus ik buig me voor deze.

Scroll up


Visitors
0 Members and 17 Guests are online.

We welcome our newest member: faraheunicefernandez
Board Statistics
The forum has 4194 topics and 4197 posts.



Xobor Einfach ein eigenes Xobor Forum erstellen